پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون ET-8700

قابلیت: پرینت
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 24 دورو 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 و دورو 15 برگ در دقیقه

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-8700

یکی از مسائلی که در استفاده از پرینترهای جوهر افشان ممکن است برای شما مشکل ساز شود، نیاز به تعویض کارتریج و صرف هزینه های اضافی می باشد. شرکت اپسون برای حل این مشکل، پرینترهای سری EcoTank را به بازار عرضه کرده است. این پرینترها از جمله پرینترهای جوهر افشان مخزن دار هستند و بدون نیاز به کارتریج عمل چاپ را انجام می دهند.

 

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-8700

 

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 از جمله با کیفیت ترین پرینترهای این سری محسوب می شود و کیفیت و سرعتی عالی در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. این پرینتر برای استفاده در منازل، شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهایی که به دنبال بالاترین کیفیت چاپ رنگی و سیاه و سفید هستند، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-8700

پرینتر جوهر افشان مدل Epson ET-8700 یک پرینتر چند کاره است و می توان از آن برای تهیه پرینت، کپی، اسکن و ارسال و دریافت فکس استفاده کرد.

در رابطه با قابلیت فکس این پرینتر جوهر افشان باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه قادر به ارسال و دریافت فکس های سیاه و سفید و رنگی است و از قابلیت نمایش خطاهای احتمالی و تصحیح آنها بهره می برد. همچنین این دستگاه قابلیت ارسال فکس به ایمیل، فکس به فولدر و ذخیره 180 برگ فکس ارسال یا دریافت شده را داراست.

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 را رزولوشن عالی 4800*1200 dpi آن دانست. این میزان رزولوشن در کنار جدیدترین تکنولوژی چاپ جوهر افشان که در این پرینتر مورد استفاده قرار گرفته، باعث شده تا این دستگاه در چاپ رنگی عکس ها، تصاویر و طرح های گرافیکی عملکردی فوق العاده از خود نشان دهد. همچنین متون سیاه و سفید چاپ شده با پرینتر چند کاره اپسون ET-8700 از کیفیتی معادل با چاپ سیاه و سفید بهترین پرینترهای لیزری بهره می برند.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-8700

 

کیفیت بالای چاپ باعث افت سرعت چاپگر جوهرافشان چند کاره اپسون ET-8700 نشده است و این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson قادر می باشد تا با سرعت 24 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 15 برگ در دقیقه در حالت دو رو فایل های مورد نظر شما را چاپ کند که به خصوص در چاپ رنگی بسیار مناسب به نظر می رسد.

چاپگر جوهر افشان اپسون ET-8700 ازتمام روش های اتصال وایرلس و با سیم پشتیبانی می کند و دست شما را برای نحوه استفاده از آن باز می گذارد. مهم ترین ویژگی این پرینتر اپسون EPSON در این زمینه، مجهز بودن آن به وای فای است که امکان پرینت فایل ها و عکس های موجود بر روی گوشی یا تبلت را به صورت وایرلس برای شما فراهم می آورد. علاوه بر این پرینتر وایرلس اپسون ET-8700 قابل استفاده در شبکه های کابلی نیز هست و می توان از آن در اتصال با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان در شبکه بهره برد.

در صورت دسترسی نداشتن به وای فای، قادر به شناساندن گوشی موبایل خود به چاپگر چند کاره اپسون ET-8700 از طریق فناوری NFC هستید. برای این منظور تنها کافیست تا گوشی را به پرینتر نزدیک کنید تا اتصال برقرار شود. البته توجه داشته باشید که گوشی شما باید با این فناوری سازگار باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-8700

پشتیبانی از سرویس های ارائه دهنده فناوری پرینت از راه دور، یکی دیگر از ویژگی های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 است. این فناوری به شما این امکان را می دهد تا فایل های خود را از طریق اینترنت به پرینتر ارسال کنید و فرمان پرینت آنها را از راه دور صادر نمایید. در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه ندارید و از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، قادر به کار با پرینتر خود خواهید بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-8700

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 به یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 80 برگی مجهز است و استفاده از انواع کاغذهای مات و براق اپسون، کاغذهای مخصوص چاپ عکس و کاغذهای معمولی در اندازه A4 در آنها امکان پذیر می باشد. این پرینتر جوهر افشان همه کاره از یک سینی 500 برگی نیز پشتیبانی می کند و که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر برای کارهای خود، می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-8700

مهم ترین مشخصه چاپگر جوهرافشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 همان طور که اشاره شد، انجام چاپ بدون نیاز به کارتریج است. در این پرینتر اپسون یک مخزن برای جوهر مشکی و سه مخزن برای جوهرهای رنگی تعبیه شده و در صورت اتمام جوهر، تنها کافی است تا مخزن را شارژ کنید. بنابراین با استفاده از این پرینتر جوهر افشان رنگی دیگر نیازی به خرید کارتریج ندارید و تا 80 درصد در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

لازم به ذکر است که پرینتر جوهرافشان Epson ET-8700 با جوهرهای مشکی مدل های R02L (با ظرفیت چاپ 5000 برگ) و R02X (با ظرفیت چاپ 10000 برگ) و جوهرهای رنگی مدل R02L (با ظرفیت چاپ 5000 برگ) سازگار است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-8700

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل ET-8700 در هنگام کپی قابلیت های متعددی را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید کیفیت کپی دستگاه را بر روی حالت های استاندارد یا بالاترین کیفیت، کپی متن و کپی تصویر تنظیم کنید. این پرینتر اپسون با سرعت 22 برگ در دقیقه در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی از اسناد شما کپی می گیرد و از قابلیت هایی مانند کپی دو رو اتوماتیک، کپی کارت های شناسایی و پلاستیکی، تنظیم تراکم، غلظت و کنتراست و بهبود کیفیت متون کم رنگ برخوردار است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700

در صورت نیاز به تهیه اسکن رنگی از اسناد نیز می توانید بر روی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700 حساب ویژه ای باز کنید. این پرینتر همه کاره اپسون دارای یک اسکنر تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ می باشد و امکان ذخیره فایل های اسکن شده بر روی کامپیوتر یا سرویس های ابری را به شما می دهد.

برای دریافت قیمت پرینترهای جوهر افشان و همچنین کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson ET-8700 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نظرات و سؤالات خود در رابطه با این محصول را در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-8700

 




:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 28 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی